lite måndagkvällstankar.

/Bild från idag/
 
Alltså, även fast jag haft magkatarr till och från i 7 år så vänjer jag mig aldrig. Nu har den blivit värre också och illamåendet kommer och går som det vill, har varit rätt yr nu på kvällen också. Men sedan kan jag vara jättepigg och glad i hågen helt plötsligt (Ni skulle sett när jag dansade runt här på eftermiddagen till "Begging", hehe). Ja tur iallafall att man är glad. Nu har jag landat i soffan och har "Fantasterna" på i bakgrunden, kl 9 är det Elementary (4an) och Biggest Loser (7an) som gäller. Undrar dock hur 4an tänkt när de lagt två populära program samtidigt? Riktig blunder av dem. Är ensam hemma just nu och det är riktigt segt så hoppas mamma kommer hem snart, är ensam hela dagen imorgon också (är ledig) och det är alltid en utmaning att vara ensam så länge för mig. Har redan lite planer på hur jag ska underhålla mig själv, dels står powerwalk och läsning på balkongen på schemat, hoppas bara jag kan lyssna på dessa tankar imorgon också och inte bli rastlös...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0