lite nytt så där.

 
Lite nytt. Bilderna på mig är ju diskutabla men ni vet ju om mitt tillstånd, då är det inte lätt att få fram så mycket känslor i ansiktet och än mindre fastna på bild ;) Men ni får i alla fall se min nya frilla. Klippte mig förra veckan och det rök en hel del, klippte upp det och är jättenöjd, är ju alltid svårt att vänja sig vid en ny frisyr men nu börjar jag komma in i den, är så skönt att slippa mitt tunga hår framtill och nu kan jag ha det utsläppt utan problem :) I tisdags så var jag även hos Sussie och fick nya naglar, är jättenöjd med de med, som vanligt när jag varit hos henne! Fattar dock inte varför bilden envisar sig med att stå upp, men ja.  ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0