påsken är över och tankar kring det.

 
Har ni haft en bra påsk? Jag har haft en lugn och bra ledighet, om än lite upp och ner i humöret men så är det ibland. Det har varit skönt att ha varit ledig, fått andats lite och även fått träffa fina människor. Igår träffade jag Tessi i centrum, vi åt lunch och handlade lite (hittade ett riktigt kap igår, visar senare) och så fikade vi. Det var riktigt mysigt att få träffa henne, hon har alltid bra saker att säga. Jag var även förbi farmor och hjälpte henne med tvn, på kvällen kom bror och Jeanette över på middag och de hade med sig en riktigt mumsig äppelpaj. Ja, jag har en riktig tur som har så många fina människor runt omkring mig, pratade i telefon i flera timmar sammanlagt också och fick skratta en hel del, välbehövligt. Så summa summarum så var det en bra påsk och en väldigt välbehövlig ledighet, nu är jag nog redo för en ny vecka. Ska kolla på resa till Cissa, jag måste ha någonting att se fram emot och sen klarar jag inte lång tid till utan deras kärlek ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0