torsdag med ompyssling och omtalad artikel.

 
Hej på er! Har haft lite jobbiga dagar bakom mig, då fibron har levt en rövare och min trötthet har börjat tära otroligt. Men idag är jag vid bättre mod, ska nämligen iväg och bli lite ompysslad snart, både färga fransar och bryn och i eftermiddag ska jag klippa mig, ska göra en liten förändring, får se hur storartad den blir, men lite händer det nog ändå. Gissar att ingen av oss fibrosar missat den här artikeln som bilden visar? Riktigt intressant och känns bra att forskningen går framåt! Jag tycker det är dags för oss att bli mer uppmärksammade och framförallt(!) tagna på allvar inom sjukvården. HÄR hittar ni artikeln. Nu ska jag göra mig i ordning och hitta något att klä på mig, det är ju jättefint väder, lycka!
 
För övrigt så trodde jag ända från att jag vaknade igår att det var torsdag och idag tror jag att det är onsdag. Jah.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0