bildbomd nr 1 + fredag


 
Hej på er! Här är lite bilder från onsdagen och torsdagen. När vi kom upp så åkte vi direkt till Djurgården för att få i oss en bit mat och sedan till Waxholm för att äta deras mumsiga glass. På torsdagen kom Johan ut och vi gjorde god lunch och sedan åkte vi till Linanäs och gick runt, där hittade vi en liten stig ut till dessa klippor med otrolig utsikt.
 
Idag är det lite fix som står på schemat, det är mycket som måste ordnas med nu när jag ska börja studera så jag ska ringa banken och jag är på jakt efter litteratur. På söndag ska vi ha lite födelsedagsfika för mig med Siv och Tommy så vi ska iväg och handla lite bakgrejor senare till imorgon, då är det bakdags!
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad är det för spännande du ska plugga? :)

Svar: Bokhistoria och historia på Lund :D 30 hp vardera men båda är 50%, så kommer ju plugga som på heltid. Är dock helt på distans så det är skönt :)
Emmas fibromyalgi

2013-08-23 @ 10:35:15
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Moa

Nämen håhåhå! Det lät ju jättespännande :D

Svar: Haha! Jaa det ska bli riktigt skoj faktiskt :D
Emmas fibromyalgi

2013-08-23 @ 11:50:25
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0