första dagen på Ljusterö


Så, då har lugnet efter mailstormen lagt sig lite. Har fått flera samtal, sms, mail osv från alla håll och kanter.. Struligt när det där händer och man känner sig rätt så liten när man hittar att mailen blivit kapad i Nigera. Det är inte närsgårds direkt. Men, vi har strålande sol och klarblåhimmel här ute så jag klagar inte, så skönt för kroppen med lite värme efter flera dagar med kyla och regn hemmavid. Vi har precis ätit en jättegod sillunch och ska snart åka till Linanäs för att ta en kopp kaffe, så jag ska gå och sätta på mig någon skön klänning och fixa mig lite. Kollaget är från igår, sitter vi pappas dator och har inte tagit orken till att lägga in bilder från kameran än. Vi hörs lite senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0