"hembaugat" - fotrar och Väla

Bilder från mitt födelsedagsfika med svärizarna i söndags
 
Så där ja! Jag stod alltså och bakade kanelbullar, pecan banana cake och kardemummakaka i lördags. Det var härligt att äntligen få vara kreativ men jag kan ju även säga nu att jag fick sådan mersmak för kreativiteten att jag i princip klättrar på väggarna för att göra någonting storartat! Så jag kan knappt vänta på att få sminka mig idag, det är ju iallafall lite kreativt. Jag gick inte med i morse heller, vilket känns jättekonstigt och jag saknar verkligen vår mysiga morgonpromenad där vi pratar om allt mellan himmel och jord. Högerfoten känns dock bättre, den vänstra är fortfarande ledsen och öm men jag är så glad för jag fick i födelsedagspresent av ST ett presentkort på fotvård så jag ska boka tid snart så jag kan få lite tips och råd om hur jag ska gå till väga och få bli ompysslad och fin om dom igen. Igår var jag även och fixade naglarna på eftermiddagen, så skönt det var. Så nu är de kortare och naturella, hade beslutsångest om vilket glitter jag ville ha så det blev naturellt istället, nästa gång blir det nog någon höstfärg.
 
Idag ska vi till Väla med Siv och Tommy, det ska bli så himla mysigt! Tror vi ska gå in på IKEA med, där får jag nog haffa tag i ett paket (eller två) värmeljus. Som jag har längtat efter denna dag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0