idag är jag taggad till tusen - bakdag!

 
Åh, jag är så taggad idag! Vi har, som vanligt, varit ute på vår morgonpromenad och ätit frukost, man känner verkligen att vi går mot hösten nu, det är stor skillnad när vi är ute och går på morgnarna. Det är rätt mysigt ändå tycker jag. Men, jag är taggad för idag är det bakdag! Jag har inte bakat (alltså ordentligt) på länge. Jag gjorde en kaka till mitt födelsedagskalas men det räknas nästan inte ;) Idag är det ordentliga grejor som står på schemat. Vad vill jag inte säga för jag vet att mina kära gäster som ska komma hit imorgon läser bloggen (hihi). Så det blir överraskning för er alla helt enkelt. Igår var vi och handlade alla bakgrejer och hittade även en jättefin löpare till köksbordet. Jag är så motiverad och inspirerad idag, ska bli så härligt att få fixa och dona efter några dagar med vila ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0