inget du läser till frullen direkt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, ni anar inte hur skumt detta känns. Bobbo är ute och går vår morgonpromenad helt själv. Jag har, som jag tidigare skrivit, problem med massa skavsår (man kan nog mer säga köttsår...) på fötterna och gått omkring med det i flera veckor nu, gått ut trots att det gjort svinont (ja det är lika dumt som det låter, jag vet). Men, igår mötte jag min överman i skavsårsväg. Fick ett par nya skor i födelsedagspresent (som ni ser på bilden) och har arbetat upp ett vidrigt skavsår med dom och jag hade compeed på i några dagar men igår när vi kom hem från promenaden så hade plåstret gått sönder och fastnat (mums för detaljerna jag vet) i skavsåret och ja, jag kan säga så mycket som att det inte doftade liljekonvaljer. Så av med compeeden och efter fikat gick jag och Bobbo och köpte (i flipflops självklart) desivon på ica. När vi kom hem så tvättade jag (efter jag klippt bort överflödig hud) såret ordentligt och jippiyeey idag är det mycket bättre, men jag valde (mycket motvilligt) att stanna hemma idag från promenaden för att låta såret få sig en chans att läka. Har ont på andra foten med och det var inte så mysigt igår heller men den högra hälen slår den vänstra för tillfället. Får se om det kanske kommer upp en annan morgonstory om den vänstra hälen en annan dag, vill ju inte att den blir sotis...
 
P.S Hur fina träningskläder fick jag inte i födelsedagspresent?! Tightsen är speciella kompressionstights som är jättebra för återhämtning av musklerna + en massa annat och linnet är ett easy tone-linne från Reebok, dessa fick jag av min one and only Bobbo och skorna av mams och paps. Så underbart att få ta på sig fina kläder när man ska ut och traska. D.S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0