Ljusterö del II och torsdagsfix

 
Lite mer bilder från vår Stockholmstripp. På fredagen så åkte vi iväg på vår traditionella Strömma Kanal-tripp. Vi åt som vanligt på Strömma Kanalkrog & Bar och sedan gjorde vi ett snabbt stopp i Gustavsberg för att kolla in deras Ittalla-outlet, dock blev det en liten besvikelse så vi åkte istället hem till J&J för fika tillsammans med Jeanette som tyvärr var tvungen att jobba under dagen när vi var iväg. På lördagen tog jag och Bobbo tag i att göra pannkakor (dock säger vi proteinpannkakor för det är mer ägg och mjölk och inget socker i dom som vanliga) till lunch, så mysigt och smaskigt blev det!
 
Nu har vi fixat lite här hemma, vi varvar mellan att ta det lugnt framför datorerna och att dona. Vi har varit nere i källaren och hämtat upp lite kartonger och jag har packat ner alla klänningar och shorts, känns som att kylan är på väg, men jag sparade några shorts och klänningar ifall vädret skulle få för sig att bli lite varmare. Snart kommer Tommy förbi och hjälper oss med skrivbordet, jag är så taggad och inspirerar till att fixa här hemma nu! Men först, en (eller två) kopp kaffe! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0