på byråjakt

byråjakt
 
God morgon/förmiddag på er! Hoppas allt är fint med er. Vi sitter och tar det lite lugnt framför datorerna innan Bobbo ska träna och sedan fix inför fikat för svärföräldrarna mina i eftermiddag. Vi håller på att jaga efter en byrå för fullt. De tre som är på bilderna skulle jag gärna kunna tänka mig, men det finns dessvärre inte många ute på blocket just nu. Däremot finns det massa andra som är lite äldre och i furu, det kan vi också tänka oss, det är bara att måla och det kan faktiskt vara ett roligt projekt. Jag mailade en igår som hade en riktigt fin skänk i furu som var lite annorlunda men han har inte svarat än, hoppas verkligen han svarar idag! Vill så gärna ha den. Den skulle vara riktigt fin om man målade om den i vit och lät träet lysa igenom lite, vi sa det att den skulle vara riktigt snygg att ha i vårt framtida, stora, kök ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0