att stå i köket i timtals och blåst

bilder från förra vintern
 
Första advent! Jag kan dock inte säga att vi har någon särskild julkänsla än. Här blåser det som attan och morgonpromenaden var inte jätterolig idag, jag kan med när det snöar och regnar när jag är ute och går, men när det nästan stormar! Nejdu, det gillar inte Emma inte. Men, nu är jag inomhus och vi har precis sett julkalendern. Jag måste få säga att det kommer bli svårt för dom att slå förra och förrförra årets, men det ska bli skoj att se ändå och förhoppningsvis får man lite julkänsla av den. Just nu kliar det som attan i fingrarna att baka allt som visas ovan, på sista bilden har jag bakat allting förutom pepparkakorna. Jag älskar verkligen att baka till jul, det är så mysigt och jag kan stå i timmar i köket utan problem och självklart med julmusik i bakgrunden. Men om jag ska kunna göra det snart så måste jag sätta igång med pluggandet nu. I eftermiddag ska vi in till byn på julmarknad, jag hoppas verkligen blåsten har lagt sig då. Vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0