den hemska sanningen x 2

Jag vet att jag inte är jättepå med bloggandet nu, men jag har kommit in i en sådan torka igen tydligen. Sen blir jag rätt så trött på att det aldrig blir ljust nu om dagarna? Det konstanta gråa täcket på himlen skadar min kreativitet uppenbarligen. Jag hade gärna velat ta kort på alla underbara julkort som pryder vår kyl just nu, men jag får ingen bra bild på dom för det är för grått, jag hade gärnat vela ta en sprakande och glittrande bild på mina julfina naglar som jag lagt på ett fint rött glitter på över det vita glittret, men det skulle inte glittra tillräckligt som jag vill i detta ljus... Ja, jag har kommit in i en sådan period helt enkelt. Men! Tills jag har kommit ur den torkan och tycker allt glittrat och så vidare så tänkte jag tipsa om en gammal men ack så sevärd och mysig film! "The ugly truth", har hört talas om den såklart och tänkt se den men som jag sagt tidigare så är jag inte ett jättefan av att se filmer själv men jag var så otroligt trött nu på eftermiddagen så då åkte den här på och som jag skrattade och bara njöt, så bra film. Så det är mitt lilla tips denna lördag. Nu ska jag bara vänta på att min prins kommer hem så jag kan pyssla om honom ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0