en datorfridag

 
Jag har bara tagit en välbehövlig datorfridag idag. Har knappt suttit här, ja, nu är nog första gången på hela dagen faktiskt och det har varit väldigt skönt. Vissa dagar så känns det som att datorn inte existerar för mig, jag tänker knappt på att den är där och vill bli knappad på. Jag började dagen med att äta en lång frukost i soffan framför nyhetsmorgon och drack två koppar te, sen började jag fixa med den grej vi ska ha med oss på fotograferingen och sedan var det dags för mellis innan jag begav mig till frisörsalongen för att få brynen och fransarna fixade. När jag kom hem så har jag fortsatt att fixa och gjort en hemlis till Tonny och bara kollat på tv och som sagt, tagit det lugnt. 
 
Vi hörs imorgon igen, då är det tvätt och plugg som står på schemat! Kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0