fjärde advent och jantelagen skrotas

pluggtrött tjej
 
Fjärde advent! Julstämningen är långt härifrån men det känns ändå så mysigt att julafton stundar, bara två dagar kvar! Och det bästa är att idag är sista jobbdagen för Bobbo inför julen, så nu har vi två dagar tillsammans. Jag är väldigt trött nu om dagarna och jag har fått en hemsk huvudvärk som kommer och går, men jag försöker dricka ordentligt och vila när den kommer till. Jag har bara ett kapitel kvar på min planering och det går som smort, jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag ändå sätter mig här klockan 9 varje morgon och läser och det ska bli så skönt när jag är klar idag för då har jag faktiskt mellan tre och fyra dagar då jag bara kan vila och inte tänka på skolan över huvud taget! Allt tack vare planering och lite självdisciplin (skrotar jantelagen för denna morgon). När jag läst klart förmiddagensplanering tänkte jag gå in till byn och handla lite som jag behöver till bakningen imorgon, hoppas blåsten lagt sig lite tills dess för jag behöver inte frysa mer än jag redan gör ;) Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0