imorgon är riktiga julafton för mig.

 
 
Imorgonimooooorgooon!! Åh äntligen är dagen här, imorgon kommer äntligen mamma, pappa och farmor ner till oss för att stanna i fyra dagar! Som jag längtar och som jag längtat. Jag tror inte ni kan förstå hur mycket jag längtar efter att få slå armarna runt dom och bara kramas länge, blir helt tårögd nu när jag skriver det ♥ Åh min älskade familj. De kommer på eftermiddagen och då kommer jag stå som ett spjut vid hotellet för att ta emot dom för att sedan eskortera dom hem till oss för fika och middag. Ska bli så skoj att visa farmor vart vi bor och framförallt att hon får träffa Siv och Tommy för första gången. Hon pratar så mycket om dom när vi pratar i telefon och hon blir lika rörd varje gång när jag berättar hur de tar hand om mig här nere. Det är ju någonting som smärtar mig väldigt, att jag inte har farmor nära mig nu och inte bara kan springa upp till henne när som helst. Jag kommer ihåg att vi tittade på prinsessan Madeleines bröllop tillsammans i somras och kommenterade allas klädsel, det var väldigt mysigt men framförallt alla gånger under mitt studiefriaår när jag gick upp till henne flera gånger i veckan för att hjälpa henne med att sortera och få i ordning i lägenheten och sedan bara sitta och fika och prata i timmar. Ja ni, det ska bli så underbart att få ner dom hit. Jag planerar redan hur jag ska lyckas med att få dom att stanna för alltid ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0