julen och vila

vår första julafton tillsammans ♥
 
Hej på er! Och god fortsättning. Igår hade jag en bloggledig dag då jag var hos svärisarna hela dagen och bara var och myste. De hämtade upp mig vid halv sju för att åka till julotta, min första! Det var mysigt att börja juldagen så med dom och efteråt så åkte vi hem och åt gottisfrukost. Dagens ledord var: vila! Jag satt för det mesta i fotöljen framför brasan och bara njöt.  Om ni inte visste det vid det här laget så är jag så kär i mina svärföräldrar! ♥ Vid sextiden så kom Tonny och hämtade upp mig så åkte vi hem och åt middag och tittade på film. Imorse så vaknade han lite tidigare (han är fortfarande förkyld) så då la jag mig i hans famn och så låg vi och pratade, finns inget mysigare. 
 
Idag är jag såå trött, men har ändå precis fått lite tvätt gjord men nu är det bara vila i soffan som stundar, så jag ville kika in här innan och säga hej och jag hoppas verkligen ni haft en jättemysig jul och att ni har fått massa kärlek och vila och inte massa stress. Massa kramar till er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0