julklapparna och så tacksam

Alltså detta ljus.. Det gör mig tokig. Fick redigera bilderna rätt ordentligt för att det skulle se något sånär ut, men ni ser ju ändå vad det handlar om...
 
...Mina julklappar! Eller snarare, de två översta bilderna är det jag fick av Tonny och de två understa är det vi fick gemensamt av Siv och Tommy :) Börjar med det jag fick av Tonny. Jag är så otroligt glad för det jag fick av honom, som ni ser så fick jag det jag önskade mig mest av allt (och han prickade rätt, trots en rätt så lång lista), träningssetet från Stadium och den grymmaste kontången som jag bloggat om och X-men-boxen (jag är en riktig X-men nörd) och även en jättefin chokladask från Anthon Berg. Kom dock på nu att Paradis-asken var från Siv och Tommy enbart till mig :). Jag längtar så otroligt till nyår för då ska jag inviga nya tången, ska bli så skoj! Sen det vi fick av Siv och Tommy. Vi trodde verkligen inte vi skulle få någonting då vi visste om att vi skulle få lokalen till bröllopet av dom ♥ Men de överraskade otroligt! Vi hade nämligen nämnt att vi behövde lite bra och ha saker till köket, så vi fick en elvisp, en mindre modell stekpanna som är perfekt för omelett osv och den coolaste klappen som jag aldrig kunde gissa rimmet på, en kombinerad ljusstake och vas(!), som ni ser på bilden så kan man ha både blommor i den men också, om man vänder på den, små värmeljus i den. Så otroligt smart. Sen fick vi också en strykbräda (som jag pratat om läääänge att vi behöver) men den glömde jag bort att fota då vi redan ställt den på plats. Och den här underbara ljuslyktan som vi redan satt upp på väggen är vi båda så kära i. När jag öppnade den så fick jag faktiskt hålla tårarna tillbaka för ordspråket stämmer så väl in på oss. Det är tydligen en som jobbar tillsammans med Tommy som gör dessa på fritiden och det som gjorde mig så otroligt varm i hjärtat var när Siv sa att hon hade kommit på ordspråket själv och sagt till hon som gör dom att hon ville att hon målade dit det ♥ Hon känner oss två så väl, så väl. Tack så hjärtligt för alla fina julklappar, jag hade inte förväntat mig hälften av allting, jag är så tacksam för allt som julen innebär, men främst av allt, kärleken från alla runt omkring ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0