ljuslyktor och favoritplatsen

våra vackra ljuslyktor som vi fick av mamma och pappa i förlovningspresent
 
Essän är färdigskriven och nu sitter jag bara och väntar på att Tonny ska komma hem och planerar även middagen. Tänkte göra någonting jag aldrig gjort förut, ingenting storslaget men förhoppningsvis gott. Förövrigt så har denna andra advent delat med sig av så mycket! Min bror är vinnare i både mixeddubbel och herrdubbel i en tävling och vädret här nere har skiftat från ett vitt vinterland till slaskensland, det började nämligen spöregna här på eftermiddagen... Jag som njöt så till det vintervitalandet vi fått. Men men, man kan inte få allt. Längtar tills vi sitter i soffan ikväll och bara gosar. Min nya favoritplats är lutandes mot hans axel när vi tittar på vår nya favoritserie "Jericho", finns inget mysigare. Ta väl hand om varandra där ute nu, kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0