make up freak och klädeskonstellationer

make up freak
 
Åh, någonting som gör att jag längtar så där lite extra till jul och nyår är att man verkligen får gå all in med klädsel och smink, vilket jag älskar! När jag bodde i Täby så hjälpte jag ofta mamma att sminka sig och fixa hennes hår inför olika middagar, julbord och så vidare och jag älskar det verkligen. På nyår så kommer jag lägga massor av tid till att fixa både mamma och farmor, så det så! Som sagt, farmor är ju precis som jag (eller jag som hon) med smink och hår, så hon var så nojjig över att hennes permanent skulle ha gått ur innan nyår, men då sa jag att jag kan hjälpa henne med det och då blev hon så glad så. Så jag går och planerar sådant in i minsta detalj faktiskt, jag vet precis hur håret och sminkningen ska vara, klädseln är jag fortfarande lite oense med, dels för att jag inte har så mycket som passar nu, men också för att jag inte riktigt orkat ställa mig och prova diverse tänkbara konstellationer. Det får bli nu i helgen när jag har mina små pauser i läsandet, som jag för övrigt måste återgå till nu, så vi hörs lite senare! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket :)!
Emmas fibromyalgi

2013-12-21 @ 10:10:01
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0