Racer-shopparna till er tjänst!

all handling
 
en glad rötott och en gose-fjör
 
Vi har varit så grymma idag! Som ni ser så handlade vi på Netto, Citygross och Ica Maxi. Netto hade så galna erbjudande på bland annat sköljmedel (4 l för 34 kr från märket "Comfort) och 1,9 kg tvättmedel för typ den pengen också. Sen åkte vi till Hyllinge och storhandlade för glatta livet, allt detta på 1 h 30 min, och då ska ni ha i åtanke att det tar ca 20 min att åka till Hyllinge härifrån också ;) Racer-shopparna till er tjänst. Men så blir det när man är ett grymt team helt enkelt. Sen när vi kom hem så började vi lasta in och frysa in det som skulle frysas in och sedan fick jag ett ryck att vi skulle rensa och "möblera" om i skafferiet, till Tonnys glädje (eller inte), men det blev gjort och det är så mycket bättre nu. Nu ska vi snart sätta oss och kolla på julkalendern och sen är det mys till film som gäller, en riktig mysdag med min älskling ♥
 
P.S Ser ni att jag har en ny jacka på mig? Jag fullkomligen älskar den! Fick den för 200 kr på Members, den har kostat 995, gissa om jag är nöjd (och även studentkassan för den delen). Ska visa er bättre bilder senare. D.S
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0