vädret inför den 14e och dagen

Åh, vädret inför nästa lördag börjar ordna upp sig! Hoppas det fortsätter såhär. I förrigår visade dem 6 grader och dimma och nu detta. Håller verkligen tummarna för att det kommit snö också så vi får en vit och härlig bakgrund till fotona. Som jag längtar alltså... 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt. Jag har lyssnat på kroppen och bara suttit i soffan och tittat på filmer med undantag för att gå runt och plocka lite nu. Jag ska snart påbörja middagen till prinsen kommer hem, det blir en paradrätt, rotgrönsaker i ugn med kyckling. Så otroligt gott! Vi hörs imorgon vänner, då ska jag även gå och fixa naglarna, ska bli så skönt att bli lite ompysslad. Sen på tisdag ska jag färga håret och på onsdag ska jag få mina ögonbryn och fransar fixade, det fick jag i en liten present av älskade mamma inför fotograferingen, så otroligt glad jag är för det! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0