å herre.

 
Åh herre vilka bilder. Men ja, tröttheten lyser ur ögonen och ja, jag vettetusan vad resten håller på med, men så kan det bli ibland. Så ser jag ut denna måndag iallafall och om jag hade knäppt en bild nu så hade ni ramlat av stolarna, så piggelin är jag. Har pilltat (sprungit) runt som en vettvilling här på kontoret fram och tillbaka till min bästa vän aka kopiatorn under morgonen, men nu sitter jag äntligen ner på rumpan min och andas. Slutar vid 2 idag och efter det ska vi tömma bilarna på flyttlasset, efter det måste jag och mamma till centrum för några ärenden och efter det kan vi hem och pusta ut. Mina två jobbarkompisar benen lär ju se ut som stickor efter denna dag, så mycket som jag flänger.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0