alternativ till chokladbollarna.

 
Förra helgen så provade vi vår nya matberedare och första test fick bli dessa! Det är ingefärsbollar, dock glömde vi ha i russinen så ingefärssmaken blev lite för stark. men det var ju perfekt med tanke på att jag var krasslig så jag smaskade i mig dom ändå. Ikväll ska vi prova på att göra några som heter "Fruktbollar", de är med mörk choklad i så det passar perfekt. Är ni sugna på recepten på dessa? Jag tycker de här är mycket godare än vanliga chokladbollar, och sen är det ju så bra att man kan äta några stycken utan att få dåligt samvete ;) Skämt åsido, jag äter hellre nyttigt och mår bra än att man bli jäst och illamående efteråt. Vi ska ha riktigt fredagsmys ikväll och jag ser så fram emot det. Vi ska göra fajitas på vårt sätt och Erik ska göra sin underbara guacamole, den är så god så man kan enbart äta den! Som efterrätt har vi då fruktbollarna och te, vi ska nog kika på På spåret, Stefan Holm är ju med och han är ju ett geni hela han,  efter det ska vi kolla på "The rum diary" med Johnny Depp. En bra fredag helt enkelt, hoppas bara att jag orkar hålla mig vaken ;).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mams

Låter jättetrevligt och gott! vi kommer!!

ha de riktigt pysigt!! <3
pyssss

2013-02-08 @ 10:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0