att vara på banan igen.

Glömde kameran hemma idag så det fick bli en liten instagrambild istället.
 
Är taggad, det är måndag och jag mår äntligen bättre (pepparpeppar), en långdusch och sushimiddag igår gjorde visst susen, ja sen kan det ju även bero på att jag var duktig och vilade hela dagen, men men :) Jag är back on track och det känns jätteskönt. Jobbar nu och från och med denna vecka så provar vi om det funkar med jobb tre dagar i veckan (mån, ons, fre) halvtid, så halvtid på halvtiden kan man väl säga. Tror det kommer funka bra. Denna vecka kanske det blir lite annorlunda dock för på onsdag ska jag iväg på mitt första möte med sjukgymnasten på förmiddagen, vilket ska bli jättespännande, har gått och väntat och längtat länge nu.
 
Efter jobbet så ska jag och mamma iväg på lite ärenden, bland annat lämna in ett par skor på omklackning (om de inte är lika dyrt som att köpa ett par nya dock, de är rätt slitna) och även boka klipptid. Känns som att den här veckan kommer bli bra. Är ni med mig?
 
-
 
to be back on track:
I'm back on track and it feels really good. Descided that I'll work three days a week, mondays, wednesdays and fridays, part time. I think that's gonna work. Gonna meet my physiotherapist on wednesday for the first time, I'm really looking forward to that, hope that she can help me and give some good advises. Feels like this is gonna be a good week, can you feel it too?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0