den feta tisdagen.

 
Jag och pappa beställde semlor i förra veckan till denna Fettisdag. Jag äter dock inte just dom här utan har några gluten och mjölkfria hemma som väntar, mycket mumsigare. Det var så skoj att stå utanför bageriet och kika in (de har ett stort fönster som vetter ut mot vägen) på dom när de stod och spritsade grädde. Tror han sa förra veckan att dom skulle jobba hela natten till idag, hej å hå.
 
Är, till min stora glädje, på jobbet och har haft en hel del att göra, det är så jag gillare! Hög fart och saker att göra hela tiden. Ska iväg till sjukgymnasten sen och efter det ska jag och mamma klippa oss. En mysig tisdag helt enkelt. Poppar upp något inlägg senare med lite detaljer från dagens smycken och även ett nytt stilleben hemifrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0