herre.min.gud.

 
Herre.min.gud jag är helt slut! Jag och mamma var iväg nu på eftermiddagen och tränade, jag storknade dock efter en kvart på löpbandet, hade huvudvärk av behandlingen så jag la mig faktiskt på golvet sen på gymmet och somnade under tiden mamma gymmade klart, haha. Men det var välbehövligt. Efter det åkte vi och hämtade Rocky hos pappa på jobbet och sen handlade vi, puha. Jag älskar att handla samtidigt som jag avskyr det, jag får så jäkla ont i armarna och blir helt utmattad, men det var bara hem och packa upp för nu har vi tvättid... Om jag kommer ligga som ett kolli i soffan ikväll? Svar ja. Därav bilden, har några tidningar att gotta mig i under tiden som Erik och David ska kolla på fotbollen (jag kommer ju självklart kolla jag med men måste ju ha något annat att göra under tiden också ;)) Nej, här kan jag ju inte sitta, ska ju duscha, tvätta och laga mat...........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Mata på! ;) <3 pyssss

2013-02-06 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0