lite smärtstillande så här på morgonkvisten.

Det blev pillerfrukost för mig idag. Nejdå, jag åt ju frukost också men jag vaknade med en hyffsat sliten och ledsen kropp så jag fick ta alvedon och naproxen, låter säkert som en fis i rymden för vissa av er och att jag ska vara glad över att det räcker att äta dessa för mig men för mig bär det emot, men, om det hjälper så är det ju bra. Ska ju iväg till Sussie snart så då är det bra om jag är rätt pigg i kroppen. Det ska förövrigt bli så himla skönt att åka dit idag, behöver verkligen bli ompysslad och så behöver även mina naglar fräschas till. Behöver göra några ärenden i centrum efter det, det blev aldrig av igår, men efter det blir det hem och ta det lugnt. Pust.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0