så där skönt kaxig - not.

 
Hade mer än gärna velat se ut så som jag gjorde på den här bilden nu, så där skönt kaxig typ. Istället känner jag mig som ett utsketet plommon för att vara exakt. Denna dag hörrenini, denna dag. Men, till min stora glädje och lättnad så lyckades vi packa ner allting och vi fick över nästan allt som skulle hit, nu är det i stort sett bara sådant som ska till lagret kvar i gamla lägenheten, skönt att ha kommit så långt. Imorgon blir det plock-handskarna på. Det är bara jag och mamma hemma då resten är iväg på badmintontävling, så vi ska röjja röjja röjja hela dagen lång. Men nu ikväll så har jag dejt med Rocky, sedan med chokladglass (bästa från Tofuline, mjölkproteinfri), soffan, te, popcorn, Gladiatorerna och mamma, sen är det en redig dejt med sängen som gäller, satan så trött jag är. Blir nog en bra uppladdning inför morgondagen, vi hörs då och ha en toppenfredagskväll nu ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0