skogstokig en lördagförmiddag som denna.

 
Jag tror jag blir galen. Jag har ju gått runt och känt mig halvkrasslig nu i snart två veckor och det bryter aldrig ut, eller jo, jag trodde det gjorde det förra helgen då jag vaknade upp febrig och med halsont, så då vilade jag och mådde mycket bättre på söndagskvällen. Under veckan så har jag mått okej, men när jag känt mig hängig så har jag tänkt att det måste bero på behandlingarna men nu idag igen så vaknar jag upp med halsont, huvudvärk och känner mig lite febrig. Blir skogstokig. Har varken lust eller ork att må såhär. Jaja, det är väl bara att gilla läget. Skulle egentligen tränat nu med mamma och pappa men fick stanna hemma. Erik ska snart iväg och träna och sen ska han kolla fotboll med en polare så jag blir hemma och får ta och bombardera hela mitt system med C-vitaminer och allt som finns i hemmet. Först blir det kaffe, köpte en ny sort i veckan så ska bli spännande att smaka på den. Har laddat med bilder och annat smått och gott som jag tänkte blogga om senare idag, bland annat lite tips på mat som funkar i en gluten + mjölkproteinfrikost.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0