sliten men skönt med fredag.

 
God förmiddag på er där ute. Har inte kameran med mig till jobbet och hade ingen annan bild på lager, så det fick bli denna. Är som sagt på jobbet nu och har lite att göra. Är riktigt sliten så fredagen kommer bestå utav att färga håret (pigga på mig lite) och sedan ha tacomys med familjen, väldigt behövligt. Har faktiskt inte så mycket att skriva om måendet, jag mår bra i kroppen, det enda som är, är att jag är trött konstant men värken är ingenting som stör mig. Tror verkligen att kosten har gjort ett litet underverk och det är så himla skönt. Tröttheten kan jag hantera, så det är okej. Jag fick lite respons till slut om håret och det är några till där ute som upplever att man tappar hår osv men på olika sätt. Som tur är så var jag ju till Mia i tisdags och jag lät henne tvätta håret och borsta det och så innan jag sa någonting, jag väntade ut henne lite för att se om hon skulle märka något. Till slut så frågade jag om hon märkte någon skillnad, då jag upplever att jag tappar riktigt mycket, men hon sa att hon inte kände någon skillnad så det var väldigt skönt. Hon om någon skulle märkt, så jag är lugn med det nu. Det är väl bara en period liksom, jag har ju mått väldigt dåligt under hösten och vintern så att tappa lite hår är väl kroppens sätt att rensa eller något. Blev jättefin i håret, Mia fönade det riktigt fint, ska lägga upp lite bilder på det snart men först och främst måste jag sätta på mig mina hjälphandskar för jag känner att mina händer inte riktigt vill styras dit jag vill idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0