backpack - dope.dk

backpack from dope.dk
 
Hittade denna snygging på en nyfunnen,dansk, internetshop. Är ute efter en snygg, lagomstor ryggsäck som inte kostar hutlösa pengar, och denna kan kvalificera sig. Jag har en ryggsäck som är mammas gamla, jättesnygg är den för den är sådär snyggt lädersliten, men den är lite för stor när man bara ska ha plånbok och lite annat smått med sig. Den här var inte dyr alls heller, om jag inte tänker helt fel, hittade inte riktigt frakt och informationssidan men den är iallafall billigare än andra jag tittat på tidigare. Jag får så jäklarns ont av vanliga handväskor och ryggsäck är verkligen bra eftersom man får jämn belastning på axlar, nacke och rygg. Tål att tänkas på helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0