det blir ju alltid mer än man tänkt sig.

 
Det blev en hel del från ikea igår. Jag hittade jättefina kuddar att ha i soffan och så fick vi riktigt fina sänglampor som inflyttningspresent av mina föräldrar, tänk att ett par lampor kan lyfta ett rum, igår när jag fick upp dom så blev rummet genast varmare och mysigare. Jag tänkte ta bilder på allting senare, men nu så har vi sängmadrassen liggandes på golvet i vardagsrummet, den ska ligga där i 72h (!) tydligen innan man får använda den, så jag tar bilder på allting lite senare tänkte jag.
 
Är riktigt trött idag, vet inte om det beror på att jag gick och la mig senare igår än vad jag brukar eller om det har med att jag varit i farten några dagar, iallafall så tänkte jag försöka råda bot på det genom att ta en promenad i det friska vädret vi har här i Stockholm idag, -10 står det på termometern. Det lär man vakna av, eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0