endorfinkick + first post in english.

 
Hej mitt i klunken! Ungefär fem minuter efter förra inlägget så ringde telefonen, fem minuter efter det sitter jag i brors bil på väg till gymmet. Jag är en snabb jävel jag. Men på grund utav detta telefonsamtal så uteblev alltså kaffedrickandet, ojojoj, så jag kompenserar det nu as we speak, Jag är riktigt stolt över mig själv för jag sprang för första gången i mitt liv (ja, jag vet) på löpbandet idag, jag är och har aldrig varit någon löperska direkt utan sprang mer förut under min badminton"karriär" för att jag var tvungen typ, men nu så, jag sprang och sprang och det var riktigt skönt och endorfinkicken nu är inte utan dess like. Därav mina pliriga ögon på bilden. Men nu ska jag återgå till kaffedrickandet och musiklyssnandet och sedan ska vi traska upp till mor och far på söndagmiddag, mums.
 
-
 
Hi there! Since the last post I've been at the gym, I ran on the treadmill and that gave me such an endorphin rush, that's why my eyes looks like they do in the pic, haha. I'm not the runner-type so I'm proud of myself, I used to run during my badminton "career" but that was only cause' I had to. But today I got that rush so I believe that the treadmill are my new best friend. Now I'm having a cup of coffee, yum. Later we're having dinner at my parent's, perfect end off the week and a great beginning of the new one.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0