ensamvargen som inte vill vara ensam för länge.

/pics from new years eve/
 
Fredag. Fredagsmys blir det idag, till min stora glädje. Har ju varit själv från i tisdags här hemma, bortsett från min och mammas utflykt i onsdags då. Jag är inte så bra på att vara själv, samtidigt som det är någonting jag måste vara ibland för att kunna klara av att vara med andra. Är en ensamvarg djupt inne, men jag har blivit bättre med åren. Förut kunde det stjälpa mig mer än vad det gjorde mig tillfreds, men nu när jag är själv så brukar jag passa på att sätta musik på högsta volym och ta en lång dusch med lite ljus tända och bara gå runt och plocka här hemma, jätteskönt. Iallafall, idag är det alltså fredag. Min fredag kommer se ut som följer, först lite träning med mamma, sen handling och uthämtning av vårt efterlängtade paket, hem, duscha, plocka och fixa lite, göra mig iordning och sen på eftermiddagen ska jag hem till mamma och pappa för tacomiddag, dit Erik kommer sen efter jobbet. Blir en mysig kväll tror jag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0