många hundöron blev det visst.

 
Fick med denna katalog i ett paket vi beställt från Ellos och ja, det blev många hundöron bland sidorna. Hittade så mycket fint som jag skulle vilja uppdatera garderoben med, självklart fanns det en del till lägenheten där i också. Får se om jag kan sålla och bestämma mig för något eller några plagg enbart.
 
Försöker fylla koffeindepåerna just nu, sov så fruktansvärt dåligt föregående natt, denna var lite bättre men ändå inte helt bra. Idag blir det bara till att vila och fixa här hemma i den mån jag orkar. Har bara några få kartonger kvar, men dom är självklart de jobbigaste, bara massa småpryttlar, men de måste ju få plats någonstans de med. Tog precis några bilder på lite nytt, visar er det snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0