min heliga dryck och en massa födelsedagsbarn.

 
Sitter och sippar på mitt goda kaffe, åh vad kaffe får mig lycklig. Doften när man öppnar paketet och känslan när man tar skopa efter skopa och doften når näsan, härligt.
 
Okej, nu har jag haft en löjlig utläggning om mitt kaffeberoende så nu till något lite "viktigare". Dagen. Ska ta en promenad med mamma sen och gå ner till centrum för att hämta ut något mystiskt paket som jag inte har någon aning om vad det kan vara, mycket spännande. Efter det är det någonting ännu mer upphetsande som händer, nämligen tvättdags. Men ikväll får vi iallafall göra något gosigt, vi ska på födelsedagsmiddag, det är nämligen Eriks mamma som fyller år och det blir middag hemma hos dom. En annan filur som fyller år är min fina vän Cissas son, hela 7 år blir han, så stort grattis till Henri :) ♥
 
Nu ska jag fortsätta dricka min heliga dryck och bara ta det lugnt framför dumburken och datorn. Vi hörs sen kära ni ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0