sängläge.

 
Det var lite tystare här igår än vad det varit på några dagar. Jag måste vara helt ärlig och jag mår inte bra just nu, jag vet inte vad det är som pågår i kroppen på mig, det enda jag vet är att det är obehagligt. Så idag kommer jag enbart ligga i sängen eller soffan (Erik ska kolla fotboll sen så då drar jag mig mot sovrummet och kollar serier på datorn istället). Jag hoppas att ni inte lämnar mig, utan att ni orkar vänta på att jag är på banan igen. Man vet ju aldrig, jag kanske bloggar ännu mer nu när jag inte orkar göra någonting annat, haha. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tänker på dig finis <3

Svar: tack hjärtat <3
Emmas fibromyalgi

2013-01-13 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0