snickarna och nyårsmiddagen.

 
Pust... Nu har vi fått ihop byrån och den lilla garderoben, nu har vi bara en stor garderob kvar, men den tar vi (förhoppningsvis) imorgon. Erik är ledig hela den här veckan och jag är ledig imorgon också, då åker vi och kompletterar lite från Ikea och försöker få ihop det sista. Sovrummet börjar likna ett sovrum mer och mer, det pirrar lite i magen när jag går runt och fixar, ska bli så himla skönt att få klart det. Har tagit före-bilder och kommer självklart ta efter-bilder också. Nu pustar vi ut, Erik kollar fotboll och jag sitter här framför datorn, vi ska snart ta oss i kragen och gå och handla sen är det dusch, middag och tv-dags, det är vi mer än värda!
-
Middagen igår var helt fantastisk, den började med löjromstoast (jag äter inte rödlök, därav enbart löjrom och gräddfil på tallriken), varmrätten var oxfilé med råstektpotatis och tomat-mozzarellasallad och efterrätten stod jag för och till slut, efter mycket "det går inte, det går inte heller" så blev det marängsvisch... Enkelt, snabbt och gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0