trött trött trött och snurr snurr snurr

 
Erik är ledig och jag skulle upp och jobba så jag ville inte snoka runt i sovrummet efter min kamerasladd, så därför fick det bli en instagrambild på min ponk :) Hoppas det går bra.
 
Det är så fruktansvärt mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi fick iallafall upp handtag osv igår på garderoberna och min sminkspegel också, så sovrummet börjar arta sig. Jag hoppas vi orkar få upp sista garderoben imorgon... Vi var ju På ikea igår och köpte lite hyllor och förhoppningsvis så får vi upp allting i helgen med hjälp av pappa, vi köpte bland annat en lång vit tavellist som ska sitta ovanför sängen med fina bilder på mig och min prins. Tror det blir bra i slutändan och kan knappt bärga mig på att få visa er hur det ser ut. Hur mår ni då där ute? Skulle vara roligt om ni som läser berättar lite om vilka ni är, så jag kan fokusera på er och får tänka på annat än mitt eländiga mående ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0