bäst på att vara sämst

 
Okej, det märktes igår att det var ca 10 år sedan jag spelade minigolf (eller bangolf som det så fint heter egentligen), MEN jag är int' bitter för det. Och ja, jag kom på delad sista plats, men jag var iallafall bäst på att vara sämst, så det så! Det var iallafall jättetrevligt att träffa T:s kompisar och jag fick lite coachning av en kompis så det gick bättre till slutet. Efter golfen åkte vi och handlade kinamat och åt framför en film. En jättemysig dag blev det. Idag så är det spöregn och det väntas bli åska så vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Antingen blir det Väla (ett stort köpcentrum i Helsingborg) och lite shopping eller någonting annat, vi får se helt enkelt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0