en dröm som gått i uppfyllelse.

jag och prinsen
 
Jag har stökat runt i lägenheten hela dagen och det är så mysigt och roligt. Tonny är på jobbet men kommer hem vid halv sju så nu tänkte jag tappa upp ett varmt bad, tända lite ljus och andas lite. Vi har haft underbara dagar här nere tillsammans med mamma och pappa, med mycket promenerande, fikande, skrattade och mycket gos. Igår var vi i Väla och shoppade lite, så himla mysigt men som ni vet så tar det på kroppen, så ett bad blir nog perfekt nu. Om ni bara visste hur kära vi är, så fort jag inte är med Tonny så undrar jag om allting inte bara är en dröm, så overkligt känns det. Imorse innan han åkte till jobbet (vid halv 6) låg han bredvid mig i sängen och vi bara låg och tittade på varandra, delade några ord och myste. Åh blir så pirrig bara jag tänker på min drömprins. Nej, nu blir det ett bad. Vi hörs sen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0