life's beautiful

 
Har precis ätit frukost med älsklingen efter en morgonpromenad på en mil. Jag trivs så himla bra här nere, jag börjar varje morgon med en lång promenad, om Tonny är ledig så går vi tillsammans vilket såklart är mycket roligare och mer inspirerande än att gå själv, sen försöker jag alltid att ha en sak att göra om dagen så jag kommer ut igen efter att ha suttit i soffan en stund efter promenaden. Den här veckan så har mitt vänstra öra dock åkt på örgångseksem så jag fick besöka läkaren men det ser jag bara som en positiv sak, för nu är jag ju helt inskriven och varit där en gång så då är det lättare när jag behöver gå dit för någonting annat än bara ett eksem. Nej det finns inte så mycket mer att säga än att jag trivs som fisken i vattnet här, även om jag knappt förstått det än att jag träffat mitt livs kärlek och att jag ska få spendera varje dag tillsammans med honom :) Den 14 augusti åker vi upp till Stockholm för att bo med mamma och pappa på Ljusterö, det ska bli så himla mysigt! Och om exakt en månad så fyller jag hela 21 år, det kommer självklart firas med kalas i stugan. Så mysigt och livet är så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0