bw


Svartvita bilder är så himla fina alltså och med lite andra små hjälpmedel kan man få de riktigt maffiga också faktiskt. Så, idag är det torsdag och dagen före midsommarafton. Det verkar som att det kan bli lite halvbra väder imorgon, så vi får hålla alla tummar för att det vänder och blir strålande solsken och blå himmel, eller hur? Efter jobbet idag måste jag förbi centrum en snabbis, köpa någon slags pollennässpray för nu börjar det blir lite tradigt att vara täppt i princip hela tiden. I eftermiddag är det packning och fixande som gäller, höll på lite igår innan jag gick över till Sussie och Niklas för sushimiddag. Ni skulle bara veta vilken känslostorm som pågår inom mig just nu, skrattgråter nästan en gång om dagen, en obeskrivlig lycka blandat med ledsamhet över att snart lämna min hemstad och alla mina kära här uppe. Om precis en vecka går flyttlasset, som jag längtar! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka miljöer alltså :D Magnifikt!

2013-06-24 @ 20:33:28
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0