saknad och packande.

 
Det är inte okej att sakna någon så här mycket som jag saknar min prins. Men, snart är det måndag! Som vi intalar oss det hela tiden kan jag meddela er, mantrat lyder: *tiden går snabbt snabbt snabbt, snart måndag snart måndag*. Men idag är det onsdag! Och igår var jag som sagt och lunchade med mina fina och fixade även naglarna, bilder på de kommer upp inom kort, kan säga redan nu att de är så himla fina. Efter jobbet idag ska jag hem och gå ut med Rocky och sedan fortsätta packa. Det blev hela 4 kartonger igår redan, idag är det kläder som står på schemat och hoppas även jag hinner med lite kökssaker. Till kvällen blir det middag med Sussie och Niklas, mina små extraföräldrar som jag kallar dom, ska bli riktigt mysigt att umgås lite med dom innan jag flyttar. Dagens mående är som vanligt, trött, stel i axlar och nacke, så ingen större skillnad på den fronten. När jag märker att min stelhet blir värre och att jag har en pockade smärta i kroppen så tar jag alltid Alvedon innan jag går och lägger mig, märker även att de hjälper sömnen, så det är positivt! Hur är det med er där ute? Snart är det ju midsommar med, så det finns saker att se fram emot och ledighet för alla. Vi ska ut till en stuga som mamma och pappa hyrt under sommaren, ska bli jättemysigt, bara familjen och farmor, välbehövligt familjemys med god mat och kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0