småskitar och väderprat

 
Älskar att gå igenom gamla foton, barndomsbilder likväl de som bara är några år gamla.

Torsdag, efterlängtade torsdag. Ville bara kika in här innan jag drar mig mot Skåneland igen. Det är väderomslag på g och det känns ordentligt, känner ni också av det? Jag har haft en återkommande blixthuvudvärk de senaste dagarna och bara några timmar efter så har det börjat spöregna/åska, och det är även sådant väder som hänger i luften nu. Dock så har jag inga problem att må så här, just för att jag vet om varför och jag menar, jag kan inte påverka vädret på något sätt, det är bara att vänta ut det och sen älskar jag att höra regnet smattra utanför och även höra den mullrande åskan, mysfaktor tusen. Som sagt så kommer jag kunna berätta snart vad det är som sker i mitt liv, men jag vill få klart med lite saker innan jag kan skriva det här, men ni som är observanta kan nog redan räkna ut delar utav det. Stor kram på er alla ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Åhh min älskade familj!! <3 Jag är så rik!!
Ni är mina guldklimpar helt enkelt!
(mkt tacksam Emma att det inte var med ngn hippo;) )
Pysss hjärtat
Ta hand om dig i Skåneland, behöver inte tvivla va?!
<3<3<3<3

Svar: Jaa min älskade familj!! <3 <3 <3 Det är jag med! <3 Hahaha, djaaaahaaa, kan nog hitta någon hippo meed! Det behöver du inte tvivla på alls :)) Om inte annat har jag en som tar god hand om mig osså :)) Pyyyyysss älskade mamsen <3 <3 <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2013-06-13 @ 09:06:16
Postat av: mams

Bäst att Hippo håller sig bakom kameran ;)
pysss <3

2013-06-14 @ 09:53:48
Postat av: Emmelie

Hej Emma!
jag har följt din blogg i ca en månad nu. Började när jag fick min Fibromyalgi diagnos och är så glad att jag hitta hit. Jag har fått så mycket tips genom din blogg. Tack så mycket!

Svar: Hej Emmelie! Men gud vad glad jag blir :) Tack så jättemycket, verkligen, det värmer något otroligt att höra! Jag har inte varit alls lika aktiv på det senaste men det kommer upp ett inlägg när som helst om varför, så snart är bloggen precis som den ska med fler uppdateringar :) Om du har några tankar eller funderingar eller bara vill prata så skicka gärna ett mail ([email protected]), tänkte eftersom du nämner att du fick din diagnos för så kort tid sedan :/... Finns här! Kram på dig <3
Emmas fibromyalgi

2013-06-17 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0