att ha sitt hjärta någon annanstans

 
Nu är jag tillbaka. Hade en bloggfridag igår, mådde inget vidare och hade ingen ork helt enkelt. Men nu så börjar den väl så smått komma tillbaka, tänkte i alla fall ge en liten uppdatering. Hade det så otroligt mysigt hos Cissa och jag ville inte åka i måndagskväll, jag vill bara tillbaka och jag saknar mina godingar så mycket så jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det. Är fruktansvärt rådvill nu med livet, har tusen funderingar kring framtiden och vet inte vilken fot jag ska stå på. Träffade min Fridie på en spontanfika i centrum igår och det var precis vad jag behövde. Vi pratade om livet och vi sitter väl i samma båt på ett sätt, i alla fall när det kommer till studerande och framtiden på det sättet. Jag fick öppna mitt hjärta och hon lyssnade och gud vad jag babblade på, men det var så nödvändigt kände jag, Frida lyssnade och kom med kloka råd och tankar, precis det jag behövde.
 
Idag känns mina ögon ungefär som att jag gråtit konstant i en vecka, svullna, röda och bara allmänt hej kom och hjälp mig. Nej, just nu är det en liten dipp hos Larsson, men jag antar att det blir så om man har sitt hjärta någon annanstans ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0