att sakna.

 
Vaknade upp och trodde det var första april idag, skrev ett långt inlägg om det och insåg sen vid frukost att det är 31 mars? Så kan det gå. Tog iallafall bort inlägget och ändrade så det poppar upp imorgon istället. Har ni kommit ihåg att ställa fram klockan en timme?
 
Är rätt tom förtillfället och har ingen aning om vad jag ska skriva. Bilderna är från igår, det var så härligt väder och på kvällen vad jag rätt flummig och trött av all frisk luft. Tänkte nog dra på mig lite gåkläder och ta med mig Rocky på en promenad nu, har fixat i mitt rum nu på morgonen. Känns fortfarande som jag är i ett mellanläge, på väg någonstans men ändå fast. Provisoriskt men ändå inte. Ja, jag vet inte mycket just nu. Saknar vissa personer så jag nästan går sönder, av olika anledningar, vissa som förstod mig till hundra procent, vissa som jag bara kan få en go kärleksladdad kram av när jag minst anar det, vissa som jag inte ens behövde yppa ett ord för att bli förstådd. Vissa som jag aldrig träffat i verkligheten men som jag ändå hade en tillhörighet med. Jag har förlorat mycket den senaste tiden och jag känner mig rätt ensam, men ändå inte. Ja, jag vet inte vad jag vill få ut av det här egentligen. Jag får nog ta och stänga ner datorn nu, klä på mig någonting och bara gå ut så jag inte skriver något alldeles knasigt här. Vi hörs sen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0