att sminka sig i all världens färger.

 
Jag är ju sminkgalen som ni vet och älskar att skapa så dessa palletter är ju väldigt bra, dock har jag inte använt de så flitigt som jag skulle önska. Men iallafall, här får ni en inblick i mitt lilla sminkskafferi. Ska ta med mig lite till Cissa och sminka henne tänkte jag, har för mig att hon önskade sig en brunsotning så det ska vi ordna! Här har vi två helt olika sminkningar men som jag gillar skarpt!  Nu är ju den högra bilden, som ni ser, redigerad i färgerna men jag gillar verkligen att sminka mig i grönt. Men min favorit är bruna toner. Jag önskar verkligen att jag kunde ha linser (funkar inte med alla mina sjuttioelva synfel) för det är så mycket roligare att sminka sig i fina färger då, sminket kommer ju fram mycket bättre. Men man kan inte få allt här i världen. Förhoppningsvis så kommer de fram med linser som passar just mig i framtiden, det hade varit något!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0