den långa långa fredagen.

/några av de senaste bilderna från instagram - farmor tog min hand igår vid lunchen och jag passade på att knäppa en bild på det - gårdagens look - jag på väg till akupunkturen - och fina ord från min fina Fridie/

Långfredag. Ja, säga vad man vill om denna dag men den har ju förändrats med tiden, det är en sak som säker. Har fått höra varje år att man förr i tiden inte fick göra någonting denna dag, men nu är till och med köpcentran öppna och det är som en vanlig dag på de flesta sätt. Och ja, jag ska till centrum senare för att handla lite, tänkte försöka ge mig på att prova ett par nya jeans och kolla på lite annat smått och gott för att sedan fika med Linnéa som jag inte träffat på hur länge som helst! Ska bli gosigt att catcha upp lite med henne ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0